Chipset Sis620

Autor: Baloni <baloni_at_polbox.com>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 10:41:16 MET DST

Czesc
Czy ktos z was mial do czynienia z plyta na tym chipsecie - SIS620 -
zintegrowana grafika i dzwiek?

Czytalem w PC Kurierze ze to super chip i karta graficzna ma
wspomaganie 3D na poziomie TNT2. Testowalem plyte Soltek na tym
chipsecie i grafika straaasznie wolna - duzo gorzej niz na i810 (proc
celeron 400i 64MB Ramu)
Czy ja cos robie zle czy ten chipset to jakas wielka kicha?

Baloni

Ps
Tylko prosze mi nie pisac zebym kupil Abita BE6 i TNT2 Ultra bo takie
posty jako lekarstwo na kazdy problem zaczynaja mnie nudzic ;)