Odp: Odp: Elsa, Diamond...?

Autor: Nightmare <za29170_at_capella.ae.poznan.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 01:52:35 MET DST

kompatybilnoscia.lepsze
ELSA,
> ELSA podobno zoptymalizowala stery pod katem wspolpracy z 3D Studio
> Max i Autocad. Poza tym wydajnosc jest porownywalna z Diamondem.

Hej GLide,
juz sobie gdzies o tym konwersowalismy zanim sie skapnelem ze lekko
zjechalem z tematu ;-))
No a konkretnie te specjalizowane stery(heidi czy cus) ma z tnt2 jedynie
synergy sg-2 (tak to chyba bylo ;-))) ) , natomiast "zwykle" tnt2 z serii
Erazor tych sterow nie maja (swoja droga ciekawie by bylo sprawdzic czy
erazor bedzie ladnie hasal na sterach z synergy), co nie zmienia faktu ze
stery elsy do tnt2 (erazor) jako jedyne sa szybsze od referencyjnych, a
takich firm jak diamond/creative/asus sa od referencyjnych
wolniejsze...tyle!
Nightmare