Re: Problem z nagrywaniem CD

Autor: Roman Milewski <romil_at_ka.onet.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 00:42:30 MET DST

> Allo, allo
> Kupiłem sobie niedawno nagrywajkę i oczywiście, jako
> /ciach/
> tego programu, czy mam cósik skopane ?

Ten temat jak bumerang wraca ciągle na grupę. Oczywiście nie rozwiązuje to
twojego problemu.
Zanim jednak zgłosisz problem na grupie, poszukaj odpowiedzi sam.
Ja Ci proponuję: CDRW FAQ - http://www.venco.com.pl/~bartkey/CDR/
                Jak nagrrywac plyty -
http://www.kki.net.pl/graffiti/porady.htm
Znajduje się tam wiele ciekawych informacji o w/w.
A tak osobiście Ci radzę, żebyś sprawdził czy masz wystarczającą ilość
miejsca na plik wymiany, wyłącz wszystkie wygaszacze, monitory antywirusowe
czy systemowe. Niech Ci się nic samo nie uruchamia.
Możesz też zmienić program do nagrywania. Nero nie jest taki wspaniały. Sam
korzystam z Easy CD Pro i CD-Writer Plus.
Każdy z tych programów ma swoje za uszami, więc jeśli jeden ma problemy, to
próbuję drugim.

Roman Milewski
romil@ka.onet.pl