Re: win2000 i sterowniki

Autor: Michal Kawecki <novimpex/cut_this/_at_medianet.pl>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 00:50:45 MET DST

vatt'ghern <vatghern@priv.sos.com.pl> wrote in message
news:38187B23.DC63D520@priv.sos.com.pl...
> witam
>
> Czy ktos moze mnie wreszcie oswiecic jak to jest ze sterownikami dla
> w2000? 1.Czy da sie w jakis sposob korzystac ze sterownikow dla NT
> (9x?)
Niektóre dzialaja, ale nie ma reguly. Np. ja mam sterownik do modemu z
Win98, a sterownik do skanera LPT jest z WinNT 4.0. Tak w ogóle to pod
adresem ftp://ftp.microsoft.com/services/whql/win2000hcl.txt jest aktualny
plik ze spisem dzialajacego sprzetu.

> 2.Jak duza jest lista obslugiwanego sprzeta(szczegolnie isowych kart
> dzwiekowych)
jw
 3. mam 2 parycje ntfs (nt4.0), czy w2000 bedzie
> bezproblemowo obslugiwal ten system plikow.

Tutaj uwazaj. Win2k podczas instalacji bez pytania pozamienia Ci znalezione
partycje ntfs na wlasny format, skadinad podobno lepszy. I nie ma odwrotu.
Byc moze mozna ukryc partycje na czas instalacji, aby pozostawic na niej
stary system plików. Ale jezeli zainstalujesz oficjalna bete (RC2, podobno
znacznie szybsza jest RC3) to do NT4 juz nie powrócisz :-).
W2k poprawnie obsluguje tez partycje fat i fat32.

--
Pozdrawiam
Michal Kawecki