nagrywarka ratunku!

Autor: Guhru <guhru_at_bbs.chip.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 21:31:14 MET DST

Cześć, kupiłem sobie niedawno Ricoh'a MP7040A(tapi) i mam same z nim problem
y. Do rzeczy: na początek pobawiłem się trochę RW (formatowanym jako UDF czy
coś takiego) i wszystko było ok, oprócz kilku przypadków błędów odczytu (no
ale jak słyszałem to normalne z RW). Wziąłem się więc za normalne CD-R i tu
od razu problem. Na początek 4 Dysany spalone, żaden się poprawnie nie nagra
ł. Zawsze albo write-error albo totalny zwis kompa w trakcie nagrywania. Pom
yślałem, co się będę łamał, pewnie nośnik do banii. Potrenowałem więc jeszcz
e trochę na CDRW - udawało się raz na kilka razy, ale pomyślałem, że może dl
atego, że się trochę zakurzyły. Spróbowałem więc z 1 CD-R TDK'a i wszystko c
acy. Następnego dnia znowu nagrywam TDK'a - no i gleba - write-error. No i z
głupiałem. Jeśli chodzi o CD-R to udało się nagrać 1 płytkę na 4. Program to
NERO, nagrywara jest na osobnym kablu, bios uaktualniony. Procek 466, płyta
ZX, 32MB RAM'u, Windows 98 2 * reinstalowany, a w trakcie nagrywania nawet m
yszą nie poruszyłem ;) Błagam, pomóżcie - lecieć z nią od razu do reklamacji
, czy może istnieje jakieś logiczne rozwiązanie. Pozdrawiam,

Michał Joachimczak
guhru@bbs.chip.pl

P.S. A może ktoś jest zainteresowany gustownymi podkładkami pod herbatę z na
pisem "Dysan" ? ;)