Odp: HDD + cdrom - nie dziala

Autor: Marecki123 <mareksap_at_hotmail.com>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 13:40:05 MET DST

Użytkownik Wigwam <wigwam@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:55fS3.799$b4.14748@news.tpnet.pl...
> Niektóre dyski mają ustawiane master/single, master with slave present,
> master with non-ATA slave, CS. A to wszystko dla dysku który działa jako
> master. Nie wiem jak jest w Fujitsu, ale upewnij się że zworki o których
> pisałeś z taką pewnością są dobrze ustawione, bo wszystko wskazuje na nie.
> Inaczej dysk jest do reklamacji.
> Pozdrowienia
> Wigwam

sa tylko trzy mozliwosci ustawienia zworek
master, slave i cable select

nie ma inncyh mozliwosci
a dlaczego dysk nadawalby sie do reklamacji
od 2 lat chodzi bez zarzutu z tym wyjatkiem ze
dzieje sie tak jak napisalem z cdrom
to nie wszystko
mam tesz naped LS-120
podlaczany do IDE i to samo sie dzieje
we wszystkich mozliwych konfiguracjach

moze znajdziecie jakies rozwiazanie tego problemu

aha chyba najwazniejsze z tego jest to ze jest to koputer 486 dx 40
i sterownik dyskow twardych jest na karcie ISA
mam tesz karte muzyczna tam Vibre+FM i moze do karty jakos podlaczyc cdromek

moze to rozwiazanie okaze sie skuteczne

z gory dzieki