czestotliwosc odswierzania

Autor: Tomasz Michalski <tomekm_at_kamsoft.com.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 12:04:13 MET DST

Witam

Od czego zaleza czestotliwosci odswierzania ekranu? Chodzi mi o to, ze
w zaleznoscu od ustawionego typu monitora ma sie te 60Hz, 75Hz, 85Hz
a czasami nawet 100Hz - czyli glownie monitor?
I czy mozna gdzies domowym sposobem wymusic inne niz te standardowe?

Wiem, wiem - taki Display Doctor to potrafi i z powodzeniem go uzywalem
poki mialem S3Trio64V+, ale teraz mam TNT m64 i ta wersja SDD juz nie
potrafi rozpoznac karty.
A chcialbym ustawic np 95Hz dla 1024x768 bo przy 100Hz monitor juz nie
wyrabia, a 85Hz nie jest zbyt zdrowe dla moich oczu (taki monitor).

     Tomasz Michalski   (tomekm@kamsoft.com.pl)