Re: Pomocy - klopoty z bad sectorami :(

Autor: Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 00:30:46 MET DST

> Teraz ponownie został potraktowany fdiskiem, a formatowanie dochodzi do
90%
> i zaczyna od nowa!!!
> Co teraz można zrobić by uratować dysk?

Sprobuj poustawiac partycje tak aby zadna nie zawierala badow.
Oczywiscie jesli nie bedzie to tak ze bedziesz musiala zrobic 50 partycji
po kilka mega.

> Nie chciałaby kupować nowego, biorąc także pod uwagę rosnące ceny
(święta).

Niech jednak kupi. Ten dysk umiera.

> Słyszałam że w starych biosach było formatowanie niskiego poziomu, które
> w/g mojego kolegi może czasami uratować dysk. Czy to prawda?

Nie. Mozna probowac, ale jak sie tak sypie to juz raczej nic z tego.
Pozatym nie formatujcie go na niskim poziomie, jesli nie jestescie na 100%
ze wiecie co robicie - to nie jest juz takie latwe do odkrecenia jak sie cos
pochrzani.

BTW Powiedz kolezance zeby wszystko co ma jakakolwiek wartosc (wazne pliki)
na tym dysku jak najszybciej zgrala na dyskietki - nie wiadomo kiedy reszta
padnie.