Pomocy - klopoty z bad sectorami :(

Autor: Joanna <asia79_at_ANTYSPAM.kki.net.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 20:00:38 MET DST

Moja znajoma ma P90 i mały, ale wystarczający dysk, ponad 700MB.
Jest to dysk Western Digital.
Ma też kłopoty z Bad sektorami, których jest coraz więcej (chyba 52000
bajtów).
Został on jakiś czas temu potraktowany fdisk, format, a później DiskDoctorem
z NU2000 i niby pomogło. .... a zapomniałam napisać że format dosowy nie
chciał
go sformatować, trzeba było użyć windowsowego.
Lecz jak zrobiła scandiska (pełnego) to znowu zaczęły się "rozmnażać".

Teraz ponownie został potraktowany fdiskiem, a formatowanie dochodzi do 90%
i zaczyna od nowa!!!
Co teraz można zrobić by uratować dysk?
Nie chciałaby kupować nowego, biorąc także pod uwagę rosnące ceny (święta).
Słyszałam że w starych biosach było formatowanie niskiego poziomu, które
w/g mojego kolegi może czasami uratować dysk. Czy to prawda?

--
Pozdrawiam, Asia.
Jeżeli to możliwe to przesyłajcie kopie odpowiedzi na adres: