Re: win2000 i sterowniki

Autor: Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 00:34:28 MET DST

> Czy ktos moze mnie wreszcie oswiecic jak to jest ze sterownikami dla
> w2000? 1.Czy da sie w jakis sposob korzystac ze sterownikow dla NT
> (9x?)

win 2k wprowadza nowy model drivera - wdm.

> 2.Jak duza jest lista obslugiwanego sprzeta(szczegolnie isowych kart
> dzwiekowych)

zobacz na www ms - pewnie bedzie juz jakis hcl dla w2k

 3. mam 2 parycje ntfs (nt4.0), czy w2000 bedzie
> bezproblemowo obslugiwal ten system plikow.

w2k ma miec nowy fs - ntfs5, ale obsluzy zwykly ntfs,
jednak jesli pracujesz w sieci nie bedziesz mial mozliwosci
robic czegostam (zwiazanego z usluami katalogowymi-AD)
(moze mi sie cos pierniczyc)