Odp: Jak zaalokować całą przestrzeń dysku 15GB?

Autor: Wigwam <wigwam_at_polbox.com>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 22:34:18 MET DST

Użytkownik Bali <balimis@student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:eIpR3.36585
> No tak, ale to nie spowoduje zmniejszenia liczby cylindrów dysku, a oto
się
[...]
> A może po prostu się mylę?
> Czemu inni nie mają takich problemów?
>
> Bali
Nie zastanawiałem się nad tym od tej strony, ale ostatnio formatowałem dyski
od 9,1 do 18 GB w opisany sposób i działało (FAT32). Faktem jest, że nie
zapisywałem ich danymi "na full", a to dopiero jest obiektywnym testem, ale
nie sądzę żeby były jakieś problemy. Nowe BIOS-y widzą dyski pow. 8,4 tylko
w ustawieniu NORMAL.
Pozdrowienia
Wigwam