Re: Kilka kont POP3 w Netscape - jak zrobić?

Autor: Andrzej Abraszewski <abra_at_clan.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 19:16:50 MET DST

Witam !

Mariusz C wrote:

[...]
> No właśnie. Mam parę kont darmowych i jak teraz sobie poradzić z obsługš
> kilku
> kont POP3?
> Proszę o info od użytkowników Netscape'a

Niestety, to najwiekszy blad jaki zrobil Netscape , ze nie zalatwil
obslugi wielu kont POP3 :( . Co prawda wprowadzil mozliwosc stworzenia
sobie wielu profili ale jest to surogat tego co ma The Bat ! czy upsluk
i wymaga naprawde wydajnej maszynki . Fkatem jest jednak ze opcja
Synchronize troszku ulatwia zycie bo mozna sobie wyslac, pobrac poczte i
grupy no ale ...

Ja zalatwiam to sobie w ten sposob ze w trakcie polaczenie, niejako za
plecami tego co sciagam podmieniam w Preferences -> Mail serwers nazwy
serwerow na ktorych mam konta. Da sie tak pracowac ale nie ma co gadac
jest to upierdliwe.

Ech, gdyby pomyslano o mozliwosci pisania (korzystania) z makr czy
skryptow w ktorych by sie zapakowalo te pare keystrokes :(

pozdrawiam
A.A.