Re: Kilka kont POP3 w Netscape - jak zrobić?

Autor: Pawel Boguszewski <pmbogusz_at_1234free.net.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 18:49:09 MET DST

Mariusz C wrote:

> Właśnie przerzuciłem się z Outlooka na Netscape, a tu niespodzianka.
> W pomocy Netscape'a jest tekst:
> "Uwaga: Można korzystać z wielu serwerów IMAP lub jednego serwera POP3,
> ale nie obydwu typów jednocześnie."
>
> No właśnie. Mam parę kont darmowych i jak teraz sobie poradzić z obsługš
> kilku
> kont POP3?

Sam uzywan eudory, ale mozesz sprobowac zainstalowac sobie jakis programik
pod Win95 w stylu fetchmail, czy jakis serwer POP3 ktory ci zcziagnie poczte
z wielu kont do skrzynki na twoim kompie, a netszkapie kazesz zciagac z tej
skrzynki. Ktos to jakis czas temu opisywal - poszukaj na dejanews. Programow
poszukaj na 2krowkach.

--
Pozdrowionka
  Pawel Boguszewski