Re: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: KaZ <kac_13_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 16:49:44 MET DST

> [...]
>MTBF=500000h.

>mi
>paru
>No właśnie jak nie słyszałes to sie nie wypowiadaj bo ja tak sie składa ze
>mam(miałem) jeden i drugi dysk oraz czytałem recenzje Maxtorów w USA i moge
>powiedziec tak. Jezeli w 10stopniowej skali mam pod wzgledem bezawaryjnosci
>przyznac punkty dla IBM i Maxtora to mamy odpowiednio IBM-7 Maxtor-10!!!

>sie
>Teac to tak jak LG wypusciło jeden udany model (trche wiecej niz jeden

CHIP"
>Sugeruj sie testami a nie opowiesciami znajomych bo to jest idiotyczne.
>Maxtory nie tylko w Chipie zdobyły 1 miejsce te dyski co rok wygrywaja w
>zestawieniach na całym swiecie dlatego np. Compaq najwiekszy producent
>komputerów i serwerów stosuje w 80% dyski Maxtor- o czym to swiadczy.
>Nasze babcie uwazały ze co powie im sasiadka jest prawda - nie wiem jak ty
>ale ja z tego wyrosłem.
>Pa!
>The EaGle

KaZ
Co do dysku nie jesteś konsekwentny w toku rozumowania
(mam na myśli pana od MAXTOR-a)
> [...]
>ich wiek ale liczbe sprzedanych sztuk do ilosci zwrotów - ta liczba jest
Tak jest również IBM
Firma IBM jest o jakies 100
razy potezniejsza finansowo od Maxtora a jak kolwiek robi bledy
(jak kazdy ) to bardzo szybko je naprawia. A że Compaq używa Maxtora
to jest sorry żeden dowód na jakość Maxtorów.
pzdr

--
Bramka www<>news i email<>news - http://www.newsgate.pl