Odp: Twardziel - help

Autor: JeRRy <jerry_at_timsi.com.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 12:45:45 MET DST

> Hmm... nie jestem pewien czy to właśnie twardy, ale z tamtych okolic ten
> dźwięk pochodzi:( Być może masz rację z tymi wiatraczkami, ale qrde ten komp
> ma dopiero 4 miechy! Zdaje się, że łeb ukręce sprzedawcy!
=================

To sie nazywa pech !
Takiego pecha mam zawsze ja :)
Ludzie bawia sie kompami pare lat i nawet nie wiedza
ze w srodku jest jakis wiatraczek :))). Ja mam jak w banku
zabawe ze smarem, oskami itp. juz po pol roku :)))

Te objawy wygladaja mi wlasnie na wybita oske ktoregos
wentylatora. Jesli rozkrecenie obudowy nie pozbawi Cie
gwarancji uruchom kompa "rozebranego". Obadaj o co biega.
Na 80% to wentylator zasilacza. Trza chlopa wykrecic, zobaczyc
czy ma bicia na osce (pewnie ma), dolozyc cieniusienka podkladeczke
(z zapalniczki, zegarka, ...obojetnie), przesmarowac zamontowac.
PAMIETAJ.....nie przegnij z pasowaniem wentylatora.
Ma byc uszczelniony ale NIE ZBLOKOWANY :)

JeRRY