plis Help... PC Phantom...

Autor: Szymon Janicki <janicki_at_onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 12:23:29 MET DST

Witam szanownych grupowiczów,

Mam taki problem, tzn nie ja go mam, tylko przyjaciel... :) Mianowicie,
mój przyjaciel kupil sobie joya PC Phantom firmy Logic 3.

Joy obsluguje tylko 4 "kierunki", zas na pudelku jest napisane ze moze
obslugiwac 8... (czy jakos tak :) Domyslam sie ze jest to spowodowane
brakiem driverow to tegoz urzadzenia... Niestety w sklepie nie daja i
nie posiadaja driverow do tego sprzetu, a i poszukiowania internetowe
nie przyniosly porzadanego skutku.. Tak wiec mam do Was wielka prosbe,
jezeli posiadacie te drivery, lub wiecie skad je mozna zassac to bede
wdzieczny za informacje...

Goraco pozdrawiam,

Szymon Janicki

--