Autor: Radek Gontarek <radek_gontarek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 00:03:24 MET DST

Witajice,
    Trzy dni temu ostatecznie i definitywnie rozkraczyl mi sie wentylator w
zasilaczu, po kilku zreszta miesiacach zgrzytow i jekow. Ja, z natury
czlowiek leniwy, uchylilem tylko obudowe (z boczku) i zameczam kompa dalej
(12h/dzien).

    Sadzicie jednek, ze powinienem wymienic (w koncu !) ten wentylator
(oczywiscie z punktu widzenia mojego dobra) ? A jesli, to sam wentylator czy
lepiej caly zasilacz ? Nie wiem, ale to tak troche glupio wlazic z butami do
zasilacza.

Pozdrawiam,
Radek