Re: Asus CD-S500 vs. TEAC CD-532

Autor: Szymon <sflader_at_viper.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 13:29:09 MET DST

Mialem dlugo TEAC 532 i bylem bardzo :-))))
Wymienilem go tylko dlatego, ze kupilem DVD. TEAC jest teraz w kompie u
brata i tez nie narzeka (brat).
Drugi pracuje od ~2 lat w biurze i jest OK.

Korekcja bledow, czytanie beznadziejnych plytek - swietne!
Nie bylo widac roznicy z 40x (nie pamietam jakiej firmy), a raczej byla na
korzysc TEAC.
CD Audio ~7-9x (Audiograbber)
tryb pracy: tylko PIO4

Co do Asusa nic nie wiem (ale plyty sa super!).

Szymon
mailto:sflader@viper.pl