Re: Jaki sprzet dla osoby baardzo niepelnosprawnej - WAZNE.

Autor: Andrzej Abraszewski <abra_at_clan.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 15:57:30 MET DST

Witam !

Radosław Tatarczak wrote:

> Ja slyszalem o jednym rozwiazaniu: jest to taki specjalny manipulator
> sterowany ruchem glowy lub ust, ktory za pomoca podczerwieni informuje
> komputer, jaka litere wybral uzytkownik.

Super. To jest genialne. O czyms takim kiedys myslalem. Cos na zasadzie
lasera umocowanego na glowie ktorego swiatlo mozna by kierowac na
'swiatloczula' tablice powieszona nad (za) monitorem.

> Wiem ze takie rozwiazanie posiada
> jakis niepelnosprawny w Bialymstoku,

Juz poslalem tam wici. Dzieki za info

> Mam nadzieje, ze w czyms pomoge tymi informacjami.

Bardzo, bo o jedna cegielke (pomocna w budowaniu tego naszego, jakze
ponurego jeszcze, zycia) mamy wiecej.

pozdrawiam
A.A.