Re: Umiera płyta ? - troche długie

Autor: AdamS <cieprog_at_byd.top.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 10:30:13 MET DST

>Tylko cos mi sie wydaje z Twojego opisu ze Ty nawet nie wygenerowales pliku
>binarnego BIOSu. Powinienes wszystko zrobic tak :
>1. Sciagasz sobie najnowszy BIOS do plyty BH6 v.1.0x (plik bh6mv.exe).
>2. Ladujesz go do katalogu c:\Bios\
>3. Odpalasz (oczywiscie mozna to robic pod Win) i zostaje wygenerowany
>plik bh6_mv.bin w tym samym katalogu.
>4. Zrob sobie kopie swojego config.sys.
>5. Usuwasz z pliku config.sys polecenia HIMEM.SYS i EMM386.EXE ,
>zostawiajac najlepiej tylko polecenia do obslugi strony kodowej.
>6. Do katalogu c:\bios\ ladujesz jeszcze plik awdflash.exe najlepiej
> [...]

Upgrade zrobiłem według instrukcją Abita
Flashowałem uzywając dyskietki systemowej i podanych plików czyli awdflash i
****.bin(nie pamietam nazwy ale to rozpakowany bios exe). Po całej operacji
na pewno pojawił się nowy bios (z oznaczeniem mv , poprzedniego oznaczenia
nie pamietam ale było inne) i poczatkowo wszystko chodziło poprwanie.
Po przeczytaniu post Edwarda Grechuty spróbuje załadowac poprzednią wersję
biosu może pomoże?

AdamS