Odp: Zla detekcja ibm djna 351520

Autor: Bali <balimis_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 01:11:01 MET DST

Ja mialem podobne problemy na Fic-503+. Ale jakos dziala...
W tej chwili nie moge utworzyc zlozonej tablicy partycji na tym dysku -
jakakolwiek stworzona dodatkowa partycja przy formatowaniu wywala sie, a
format.com pisze: zla tablica partycji. Pozostalo mi zrobienie jednej duzej
partycji na fat32 + odrobinke miejsca na linuxa...

Bali