P2B + UDMA 66 = ?

Autor: JeRRy <jerry_at_timsi.com.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 00:57:22 MET DST

Czesc.

No wlasnie. Mam pytanko do wszystkich tych,
ktorzy bedac wczesniej posiadaczmi P2B dokupili
sobie jakiegos solidnego twardziela (powiedzmy od
13GB w gore). Czy jest problem jesli do Asus'a P2B
podpina sie HDD UDMA66 ? Pytam, bo mam znajomka,
ktory kupil Caviara 20GB i za zadne skarby nie moze go
zmusic do pracy w Win98. Gosc ma co prawda jakas cudaczna
plyte, ale nic nie pomaga.... ani tasmy, ani soft,...nic.

Mam AsusaP2B - plyta dobra, choc juz nieco starawa.
Wiem, ze o UDMA66 moge zpomniec, ale intersuje mnie, czy po
zakupie takiego HDD praca jest bezstresowa, czy zaczyna sie
mlynek typu, tasmy, biosy itp.
Moze jest jakis szczegolny model, ktorego unikac ?

JeRRy