Re: cicha obudowa

Autor: King Crimson <markos_at_gmx.de>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 22:46:59 MET DST

In article <3813884C.E47C6BC5@box43.gnet.pl>, vertex@box43.gnet.pl
says...

> Sa takie obudowy Midi ATX , nie jestem w stanie podac producenta (oznaczenie
> handlowe 604 A) , ciche , zasilacza nie slychac , sciagane boczne sciany i sa
> szerokie - przejsciowka wchodzi bez problemu.Gruba blacha , emaliowana i
> pozaginana - nie da rady sie zaciac. Cena - ok 160 zł.
> Naprawde dobre i ciche.

Czy moglbys mnie troche oswiecic jesli chodzi o koniecznosc posiadania
szerokiej obudowy w przypadku checi zamontowania Celka PPGA z
przejsciowka w Slot 1? Bo troche nie rozumiem problemu, a chcialbym sobie
niedlugo zamontowac wlasnie taka kombinacje (plyta glowna: Abit BH6 1.02,
obudowa: ATX Midi Tower 4x 5'25, 1x 3'5)

Otoz u mnie wyglada to w ten sposob: sam procesor ma dlugosc mniej wiecej
15cm, przy czym zostaje jescze z jednej (karta AGP) i z drugiej
(zasilacz) strony po centymetrze, tak wiec w sumie jest 17cm miejsca.
Obecny procesor z wiatrakiem ma grubosc 4cm, przy czym do tylnej scianki
obudowy jest jeszcze 8cm miejsca, a do przodu (czyli do pierwszej kosci
pamieci) dokladnie 5cm, mierzac od wiatraka (bez wiatraka: 8cm).

I teraz pytanie: czy istnieja rzeczywiscie az tak ogromne przejsciowki,
ze ich *grubosc* (tzn. samej przejsciowki - bez procka i
wiatraka) przekracza te wspomniane 5cm, ktore w mojej obudowie moglbym
maksymalnie wykorzystac?

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)