Re: cicha obudowa

Autor: vertex <vertex_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 00:30:42 MET DST

RafalJ wrote:

> jaka obudowa atx jest ergonomicznie cicha (tzn bardzo cicha). nie ma na ten
> temat zadnych parametrow niestety.
> slyszalem ze niezle sa Enlighty... prosze o pomoc. na priva!

Sa takie obudowy Midi ATX , nie jestem w stanie podac producenta (oznaczenie
handlowe 604 A) , ciche , zasilacza nie slychac , sciagane boczne sciany i sa
szerokie - przejsciowka wchodzi bez problemu.Gruba blacha , emaliowana i
pozaginana - nie da rady sie zaciac. Cena - ok 160 zł.
Naprawde dobre i ciche.

Jancio