Re: jak nagrywac CD ??

Autor: Andrzej Abraszewski <abra_at_clan.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 18:26:44 MET DST

Witam !

Przemyslaw Dubicki wrote:

> witam !
> dostalem w firmie nagrywarke CD i kazali mi robic codziennie kopie
> nowych plikow ! ale tego jest moze 500kB dziennie ! wobec czego mam
> kilka pytan:
> 1. czy na kazdym krazku moge zapisywac multisesyjnie ? czy musze miec
> jakies specjalne krazki ?
> 2. jak sie robi multisesje ?

A nie lepiej skorzystac z zapisu pakietowego (Packet Writing -CeQuadrat
PacketCD, Adaptec - DirectCD - jako UDF - Universal Disk Format) ?
Co prawda tracisz 100 MB ale za to nagrywa sie tak jakby to byl
'normalny' nosnik czyli korzystajac z Eksploratora czy np WC a
przy tak malych porcjach to zapis wielosesyjny i tak musi
swoje pochlonac (pierwsza sesja 20 MB, kazda nastepna ok 13 MB !!!!)

pozdrawiam
A.A.

PS Acha plyta sfinalizowana (!) w sytemie PacketCD (tez ma format UDF -)
nie daje sie odczytywac w systemie DirectCD(gdzie UDF zostaje
przksztalcone wISO Level) i vice versa (nalezy jeszcze wspomniec ze jest
jeszcze trzeci standard - Sony - CDR -FS - ktory rozni sie od UDF). Nie
mniej do czasu sfinalizowania mozesz je odczytywac na KAZDEJ nagryware
(ktora wspomaga Packet Writing) . I jeszcze jedno, nie warto stosowac
tego zapisu do innych celow, niz przechowywanie kopii plikow no_exe)