Odp: jak nagrywac CD ??

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 22:26:34 MET DST

> dostalem w firmie nagrywarke CD i kazali mi robic codziennie kopie
> nowych plikow ! ale tego jest moze 500kB dziennie ! wobec czego mam
> kilka pytan:
> 1. czy na kazdym krazku moge zapisywac multisesyjnie ? czy musze miec
> jakies specjalne krazki ?

Na kazdym ... jesli nagrywarka to umozliwia ... swoja droga jest jakas
nagrywarka,
ktora tego nie obsluguje ?

> 2. jak sie robi multisesje ?

W zalezy jakim programie.

Dam Ci rade jak chcesz nagrac w sesji 500 kb to najlepiej nich Ci firma kupi
stacje 1,44 MB
i kilkadziesiat pudelek dyskietek. Moze bede w bledzie ale czy kazda kolejna
sesja
nie zabiera kilkanscie MB z plytki ? Sluszalem plotki ze moze zabrac nawet
ok. 30 MB.

--
Pozdrawiam
       Birdy