Re: cd-rw

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 22:14:46 MET DST

On Sun, 24 Oct 1999 15:35:32 GMT, "Wimex" <wit_pod@osowa.gda.osk.pl>
wrote:

>Witam
>jestem na etapie kupna nagrywarki
>no i poczytać opnie Wasze postanowiłem a tu...
>wiele zdań i wiele innych co ...
>Więc co kupić?
>proponowano mi Filipsiaka /2 miesiące/ za 600 zł
>Ale wolałbym nową w sklepie większość proponuje Yamaszkę /droga:( +kontroler
>skazi
>a tu czytam posty ..........i Yamaszka nie jest cudowna...
>tylko jakiś Teck
>....wszystko tylko nie HP.../cytat
>Co kupić /tanio/ aby nagrywać około5_8płytek dziennie
> [...]
po pierwsze: nie _jakis_ teac. teac to cos, co mozna z czystym
sumieniem polecic. zauwaz, ze ludziska odradzaja rozne rzeczy:
philipsy, hp, yamahy. a jeszcze nikt nie odradzal teaca. no, chyba ze
_koniecznie_ potrzbujesz cdrw.
i jeszcze cos: nie ma czegos takiego, jak tani i dobry sprzet.
oszczedny dwa razy placi. sam sie przekonalem (na skanerze).

--
zuko / Shark von Cygnus