Re: cd-rw

Autor: King Crimson <markos_at_gmx.de>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 22:46:56 MET DST

In article <8HFQ3.28460$Tk.514547@news.tpnet.pl>,
wit_pod@osowa.gda.osk.pl says...

> Witam
> jestem na etapie kupna nagrywarki
> no i poczytać opnie Wasze postanowiłem a tu...
> wiele zdań i wiele innych co ...
> Więc co kupić?
> proponowano mi Filipsiaka /2 miesiące/ za 600 zł

Propozycje bym odzucil, niezaleznie od ceny.

> Ale wolałbym nową w sklepie większość proponuje Yamaszkę /droga:( +kontroler
> skazi
> a tu czytam posty ..........i Yamaszka nie jest cudowna...

Podobno duzo zwrotow jeszcze w okresie gwarancyjnym. Nie jest to
najlepszy zwiastun...

> tylko jakiś Teck

TEAC. Mozna polecic bez ograniczen. Pewny, sprawdzony, doskonala jakosc.
Jedyna wada: koniecznosc dokupienia kontrolera SCSI, jesli takowego nie
posiadasz (moze byc bez wlasnego BIOSU, jesli tylko do nagrywarki i
ewentualnie jeszcze CD-ROMu, np. NCR 810 jest bardzo fajny i niezawodny,
jesli masz BIOS Awarda to polecam - cena ~160 PLN)

> ....wszystko tylko nie HP.../cytat

Z tego co slyszalem, to zeczywiscie nie jest to sprzet szczegolny. Tak
samo Traxdata.

> Co kupić /tanio/ aby nagrywać około5_8płytek dziennie
> i nie wieszać psów na nagrywarke po kilku miesiącach ?

Jesli nie chcesz inwestowac w TEAC'a & kontroler, nie przeszkadza Ci tak
bardzo mala szybkosc i spore obciazenie procka, a co za tym idzie -
niemoznosc uzywania kompa w trakcie nagrywania, to pozostaje jeszcze
Mitsumi (ATAPI - dotychczasowy standardowy model to x4, ostatnio pojawil
sie x6) - podobna ma niezla mechanike.

Ja ogolnie rzecz biorac wyznaje nastepujaca zasade - jestem za biedny,
aby moc sobie pozwalac na kupno tanich rzeczy :) (to apropos wieszania
psow).

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)