Re: Jak zbudowany jest Internet?

Autor: Dawid Kuroczko <qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 18:45:02 MET DST

22 października, godzina 07:55, na pl.comp.www pisze Tomasz Stafiński:
> W jakimś HOWTO przeczytałem, że opracowano transmisję pakietów za pomocą
> sygnałów dymnych.

Nie, to nie tak. :) Właśnie to jedna z nielicznych metod, na których
to nie działa:

[root@atlantis ..k/General/Spoilers/NH31]# fortune -m "smoke sig"
(linuxcookie)
%
"...[Linux's] capacity to talk via any medium except smoke signals."
(By Dr. Greg Wettstein, Roger Maris Cancer Center)
%

Natomiast w RFC1149 opisany jest sposób przekazywania pakietów
drogą powietrzną (za pomocą gołębi pocztowych). Mówię to zupełnie
poważnie --- RFC1149 istnieje i to właśnie opisuje. A w RFC1607
znajdują się wiadomości z XXI wieku. :)

    Pozdrawiam,
      Dawid Kuroczko

--