Dwa dyski - 5 systemow

Autor: Tomasz Polus <polvision_at_bbs.chip.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 17:56:54 MET DST

Czesc

Mam zamiar kupic dysk 10 GB, a na razie mam 3.6 GB.
Ten mniejszy oddam staremu (jedna partycja - caly dysk FAT32). Bedzie
to master na IDE1 z zainstalowanym win95 osr2.
Ten duzy HD bedzie slave na IDE1 a chce zainstalowac na niego:
1 part: DOS+WIN3.x+WIN98 (FAT16) ok. 1 GB
2 part: WIN NT 4.0 + APPZ (NTFS) ok. 1 GB
3 part: MOJE DANE (NTFS) ok. 3,7 GB
4 part: MOJE DANE (NTFS) ok. 3,7 GB
5 part: LINUX NATIVE ok. 0,5 GB
6 part: LINUX SWAP ok. 0,1 GB
Ale mam zbyt mala wiedze, aby to zrealizowac poprawnie przy pierwszym
podejsciu. Czytalem linuxowe HowTo, ale informacje te nie rozwiazaly
moich problemow.

Bardzo prosze o pomoc, bo sam chyba nie dam sobie rady:
1) czy LILO potrafi sobie poradzic z takim ukladem? jesli nie, jaki
inny manager zastosowac?
2) w jaki sposob poradzic sobie z instalacja takiego kombajnu? od
czego mam zaczac? jakiego typu maja byc moje partycje, aby manager
mogl odpalic kazda z nich?

Za pomoc z gory dziekuje,

  TOMASZ POLUS
polvision@bbs.chip.pl