Odp: Jak odzyskać dane po FORMAT HDD

Autor: Piotr Derlacki (Bluto) <bluto_at_polbox.com>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 00:13:02 MET DST

> Udało mi się w ferworze walki uruchomić "format c:/s" na
niewłaściwym dysku
> przerwałem go po ok 21% zaawansowania. Na dysku był W95 z
fatem 32. Czy ktoś
> może mi
> doradzić jak odzyskać pliki dokumentów z Worda i Excela z
tego dysku ?
> Oglądałem te zwłoki pod Norton Disk Editorem ale w wersji
DOS i coś
> tam z tych dokumentów jest tylko jak to odzyskać.
> Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Po przerwaniu formatowania nie trzeba nic odzyskiwac,
bo nic nie powinno zostac utracone.
Podczas gdy komputer informuje cie na jakim procencie
formatowania jestes, proces ogranicza sie jedynie
do badania spojnosci dysku, az do zakonczenia
formatowania.