Jak odzyskać dane po FORMAT HDD

Autor: Jacek Ryłko <jacek_at_mix.com.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 22:16:53 MET DST

Witam Grupowiczów,

Sprawa wyglądanastępująco:

Udało mi się w ferworze walki uruchomić "format c:/s" na niewłaściwym dysku
przerwałem go po ok 21% zaawansowania. Na dysku był W95 z fatem 32. Czy ktoś
może mi
doradzić jak odzyskać pliki dokumentów z Worda i Excela z tego dysku ?
Oglądałem te zwłoki pod Norton Disk Editorem ale w wersji DOS i coś
tam z tych dokumentów jest tylko jak to odzyskać.
Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Jacek Ryłko

jacek@mix.com.pl