Re: Yamaha 4416S i trzaski CD...

Autor: TMB <tmb_at_ceti.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 22:24:05 MET DST

> Witam!
>
> Przeglądałem parę ostatnich postów na temat trzasków przy nagrywaniu
> muzyki przez Yamahę 4416S i niestety nie mogę się zgodzić z kolegami,
> że problem tkwi w prędkości grabowania scieżek (a przynajmniej nie w
> moim przypadku).

Mam Yamahe 4416. Nagrywam glownie AUDIO i to z reguly ciche (klasyka).
Zadnych trzaskow i innych cyfrowych znieksztalcen.
CD-Ry TDK (najlepiej odbijaja), zrzucam na TEACu (korekcja bledow super -
predkosc mala...) lub Plextorze 40x (super szybki, ale korekcja bledow
gorsza niz na TEACu).
Tomasz M. Brzozowski (TMB)
tmb@ceti.pl ( tmb@alpha.pl )
http://www.tmb.alpha.pl