Re: Odp: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: Beerman <beerman_at_provider.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 19:26:09 MET DST

On Sat, 23 Oct 1999 20:48:30 +0200, "Szymon Janicki" <janicki@onet.pl>
wrote:

>No wlasnie.. zobaczylem w cenniku ze Segate MedalistPro UltraWide 9GB
>kosztuje ok. 1500zl... czy macie jakies doswiadczenie z tym dyskiem? Oplaca
>sie go kupowac..?
>

>I takie jeszcze pytanko techniczne... jak sie podlancza SCSI, dusk do
>SCSI... SCSI do plyty itd. tzn jak wyglada podlanczanie tego wszystkiego
>kabelkami..?

Nie wiem jak z MedalistPro ale Wczesniejsze i obecne madalisty to
makabra. Czesto nie wytrzymuja nawet 30% ich MTBF , sa cholernie glosne
wolne przy odczycie. Musisz pamietac ze do tego musisz miec dobry
kontroler (o jakis kichach za 200 zyli mozesz zapomniec). A co do
podlaczania to jest z tym troche roboty ale jak masz dobra dokumentacje
do biosu kontrolera to wszystko powinno pojsc sprawnie (no a potem to
czeka niestey konfiguracja)
Beerman

email : beerman@provider.pl
icq : 37186302