Re: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: Beerman <beerman_at_provider.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 13:01:44 MET DST

On Thu, 21 Oct 1999 20:02:33 +0200, "Szymon Janicki" <janicki@onet.pl>
wrote:

>Hejka :)
>
>Mam takie pytanko, mianowicie, bede niedlugo kupowal dysk i nagrywarke..
>jezeli chodzi o dysk to kupie chyba jakiegos AJ BI EMA z 7200... a
>nagrywarka.. hmm.. mozecie cosik poradzic? Slyszalem ze yamahy sa dobre, w
>sklepie facet mowil mi ze TEACi sa lepsze.. a Wy, co o tym myslicie?
>
>Pozdrawiam,
>
>SJ

Jak dla mnie to nie ma sensu wyrzucac tyle kasy w bloto na 7200. Radze
przyjrzec sie nowym Quantumom 5400. Cholernie szybkie bija nawet w
testach segate 7200. Sam kupilem ostatnio quantum 5400 13,2 GB za 700
zl i jestem bardzo zadowolony. Na tom's hardware pobil nawet firebirda
7200.

Co do nagrywarki to polecam Ricoh MP7040A (ide) albo najlepiej Teac
CD-R55S (scsi) -jak masz z 300 zyli na kontroler (najlepsza nagrywarka
jaka kiedykolwiek sie ukazala choc niestety juz nieprodukowna ale jak
poszukasz to moze w magazynach gdzies jeszcze zalega).

I pamietaj - STRZEZ SIE HP 8100 I INNYCH HP. Kicha totalna. Nie dosc
ze nie ma over-burningu i nie psuje sie po nagraniu 2-3 plyt
80-minutowych to jeszcze nie kopiuje zadnych zabezpieczonych plyt cd.

Beerman

email : beerman@provider.pl
icq : 37186302
irc : Beerman on #grudziadz