Re: modem zoltrix cobra , k6-2 333 na plycie fic 503+

Autor: Jacek Kluczniok <inkaust_at_priv5.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 21:18:38 MET DST

> Moj problem polega na tym ze niemoge sie polaczyc z internetem pod W9x, a
> jedynie pod Windows 2000 (beta 3) modem pracuje lecz czesto rozlacza sie.
> Ten sam modem u kolegi posiadajacego celerona dziala dobrze (kolega
mieszka
> pietro nizej wiec niechodzi raczej o linie telefoniczna). Inny kolega ma
> k6-2 333 i modem zoltrix spirit i ma identyczny problem. Czego to jest
wina
> i czy da sie jakos ten problem rozwiazac?

Ja mam Cyber Bulleta na Rockwelu tym samym co Zoltrix Spirit. Testowałem oba
modemy i nie mogłem się wcale połączyć. (k6-2 333, win95 OSR2). Wykłócałem
się też z tpsa i straciłem tylko masę impulsów.
Pomogło dopiero wpisanie w dodatkowe ustawienia kodu: AT+MS=V34
Połączenia są stabilne, a łączach telefonicznych rzadko można wyciągnąć
wyższy transfer bez błędów transmisji.

--
Pozdrawiam
Jacek Kluczniok