Odp: Zoltrix PHANTOM 56k

Autor: Norbert <norel_at_kki.net.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 04:56:42 MET DST

Daruj sobie kupno Phantoma, składam komputery i przez jakiś czas wkładałem
do nich Phantomy no i muszę jeździc do serwisów, już udało mi się wymienić 4
na modele Cobra bądź to Spirit. Każde następne zgłoszenie reklamacyjne będę
starał się tak samo załatwić. (wymiana na Cobre bądz Spirita). WNIOSEK :
Lepiej dołożyć te 50-60 złotych i kupić o wieeeele lepszego SPIRITA !!

Norel

Użytkownik Marcin <marcool@friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38095b06@news.vogel.pl...