Re: Nowa plyta - reinstalowac winde?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 03:14:42 MET DST

Użytkownik rentier <rentier@alpha.net.pl> pisze w wiadomości
PiNO3.11732$Tk.239543@news.tpnet.pl do grup dyskusyjnych: ...

> Mialem AMD K5 i plyte Soyo na HX a systemy te same.
> Zmienilem na Abit BH6 i C333/416
> Zeby bylo smiesznie to W95OSR2 ruszyl a Linux tylko z dyskietki
startowej i
> bez "X-ow":)
> Ja przeinstalowalem wszystko-ale ktos podawal taki sposob jezeli
chodzi o
> Win-a.Trzeba uruchomic go w trybie awaryjnym,w menagerze urzadzen
usunac
> wszystkie wpisy dotyczace plyty gl.
> czyli usunac wszystko w zakladce urzadzenia systemowe,zrestartowac i
miec w
> [...]

Ja polecałem to jako najlepszy sposób na odchudzenie rejestru. Ale jedna
uwaga - wszystkie sterowniki i katalog instalacyjny Win9x trzeba
przedtem wrzucić na twardziela albo zainstalować DOS-owe sterowniki dla
CD-ROM-a, inaczej d... blada. Lepiej wrzucić na twardziela, bo często na
CD-ROM-ach są długie nazwy, co przy sterownikach dosowych mogą się nie
czytać.
Jeśli:
- były zainstalowane sterowniki Bus Masteringu;
- będzie zmiana chipsetu płyty głównej z Intela na non-Intel lub na
odwrót;
- była karta graficzna PCi, a teraz ma być AGP;
to i tak nie ma innego wyjścia niż odinstalować te sterowniki, więc
lepiej od razu wyrżnąć wszystko.

--
Andrzej P. Woźniak
usher@polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)