Re: Nowa plyta - reinstalowac winde?

Autor: rentier <rentier_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 00:37:35 MET DST

Mialem AMD K5 i plyte Soyo na HX a systemy te same.
Zmienilem na Abit BH6 i C333/416
Zeby bylo smiesznie to W95OSR2 ruszyl a Linux tylko z dyskietki startowej i
bez "X-ow":)
Ja przeinstalowalem wszystko-ale ktos podawal taki sposob jezeli chodzi o
Win-a.Trzeba uruchomic go w trybie awaryjnym,w menagerze urzadzen usunac
wszystkie wpisy dotyczace plyty gl.
czyli usunac wszystko w zakladce urzadzenia systemowe,zrestartowac i miec w
pogotowiu cdrom instalacyjny plyty
glownej.Czego Win sam nie znajdzie uzupelnic z cd-ka i ponoc wszystko gra.Co
do Linuxa to powinienes uruchomic go bez problemu z dyskietki
startowej(pewnie taka masz a jak nie to zrob)
a pozniej kompilowac,kompilowac,kompilo......................:))
W kazdym razie moim zdaniem warto sprobowac-na reinstalke zawsze jest czas:)
                   Powodzenia zyczy:
                                                     rentier@kki.net.pl