Re: Monitory

Autor: Rafal Wylocinski <wylot2_at_kki.net.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 01:37:46 MET DST

zuko / Shark von Cygnus wrote:

> niedlugo moze tez bede kupowal monitor 17''. ja sie zastanawialem nad
> samsungiem. ale mam taki pomysl: napiszcie, ktore monitory na 100%
> odradzacie. moze da nam to jakis punkt zaczepienia.

Witaj!
Własnie wysłałem posta w tej sprawie, ale go pwtórzę.
Jakies 2 tygodnie temu zakupiłem 17 Samsunga SyncMaster 750p (ok 2K zł)
1600x1280@76Hz, 1280x1024@89Hz; 1024x768@116Hz. Jakosć naprawdę OK!
Pracuję przy DTP i w firmie mam 19 Samunga - w zupełnosci wystarzcają,
pracuje się dosć komfortowo i oczy tak szybko nie siadają.

cu.
Pozdrawiam.
R.