Re: monitory viewsonic

Autor: Rafal Wylocinski <wylot2_at_kki.net.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 01:33:52 MET DST

Bart`ek wrote:

> Witam,
> jestem aktualnie w trakcie zmiany monitora z Nec`a M700 na inną 17"
> Już na 90 % jestem pewny, że będzie to ViewSonic, ale przeglądając ich
> strony zobaczyłem, że mają kilka modeli 17".
> Nie wiem co wybrać - PT775 (1600x1280@77Hz, TCO95) czy PS775 (1600x1200@76Hz
> , TCO99). Bardziej skłaniam się ku PS775 ze względu na TCO99 (a może to zign
> orować ?). Który z tym monitorów
> zapewnia lepszą jakość obrazu ?
>
> Ogólnie mówiąc chce kupić najlepszy monitor 17 calowy, chodzi mi o to, żeby
> [...]
Witaj!
Jakies 2 tygodnie temu zakupiłem 17 Samsunga SyncMaster 750p (ok 2K zł)
1600x1280@76Hz, 1280x1024@89Hz; 1024x768@116Hz.
Pracuję przy DTP i w firmie mam 19 Samunga - w zupełnosci wystarzcają,
pracuje się dosć komfortowo i oczy tak szybko nie siadają. Jedna uwaga -
jeżeji chcesz używać głównie 1600x1280 to radziłbym dołożyć kilka zł i
szzarpnąć się na 19.

cu.
Pozdrawiam.
R.