Re: Zoltrix Spirit

Autor: C97 Š <cezar97_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 00:10:53 MET DST

Jaro wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...

> Mam powyzszy modem od paru dni i zauwazam cos dziwnego: jesli
> polaczenie jest marne (ponizej 33600) to trzyma linie, a jesli uda mu
> sie zalapac na protokol V.90 to najdalej po paru minutach zrywa linie.
> Czy ktos spotkal sie z czyms takim? Slyszalem, ze Spirity sa dosyc
> dobre, ale cos mi sie nie podoba...

nieprzejmuj sie... ja mam juz z 1,5 roku spiryta i jest spox. tzn. bylo
spox dopoki na mojej centrali nie zaczeli czegos robic z modemami po
wakacjach :( teraz tez mi zrywa po kilku minutach i tak w kolko. czasami
nie zrywa ale ogolnie to wine ponosi za to tepsa... tepsa suxx.

--
// @ cezar97@ulgo.koti.com.pl