Re: Jaki ...

Autor: Jacoj <jaco_j_at_priv4.onet.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 00:58:35 MET DST

Baaq <baaq@czasnaeb.pl> w artykule news:3810dc51@news.vogel.pl pisze...
> Modem mam sobie kupic , do 250 zl , moze jakis Pentagram , Zoltdix to raczej
> nie , moze cos innego , wiem , ze takie jest zadawane srednio raz na tydzien
> , ale moze cos sie w tej kwestji zmienilo ...

Z tanich modemów polecam Acorpy, a Zoltrix to rzeczywiście złom
miałem tą nieprzyjemność instalować kilka/kilkanaście Zoltrixów
1/3 - zepsuta na amen (brak wybierania albo uszkodzone przekaźniki)
1/3 - przeboje z instalacją, 1/3 - ok.

Jacoj - Jacek Jakubowski
jacoj_j@friko4.onet.pl
Nic na siłę, tylko młotkiem ;-)