Re: karta sieciowa i spowolnienia

Autor: ADA$ WebMan <webman_at_siodemka.p.lodz.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 12:07:57 MET DST

-oswald- napisał(a):

> Witam!
> Mam następujący probnlemik : mam w domu z kolesiem sieć lan [dwa kompy]
> połączone kablem krosowanym. Sęk polega na tym że mój komp [karta na ko¶ci
> Realtek 8029] odpala sie ok 15 minut przy wyłączonym komputrerze kolegi. Gdy
> włącze drugiego kompa, odpala sie normalnie - bez przestojów.
> Co może być przyczyną?

6!
Jakie masz protokoly sieci zainstalowane? Moze masz tez TCP/IP pwiazany z karta
sieciowa a nie z modemem? Ja mam tez te karte i jestem wpiety do sieci lan w
akademiku (wiekszosc ma te karty) i nie ma problemu dopoki jest dostep do
internetu... Jesli nie ma, to czasem tez trzeba czekac (chociaz 15 minut to
nieco zajeb... dlugo...

--
                ADA$