screensaver

Autor: ADA$ WebMan <webman_at_siodemka.p.lodz.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 12:03:37 MET DST

6!
Potrzebny mi pilnie screensaver, ktory nic nie robi (zeby nie zajmowac
proca) a jednak blokuje mi (przez ustawienie hasla) dostep do komputera
przez takich jednych pajacow, co mieszkaja po sasiedzku w akademiku i
korzystaja z kazdej okazji kiedy wychodze (nawet do kibla) i wlaczaja se
Quake'a, zmieniajac mi ustwienia grafiki i podlaczajac jakies nowe,
beznadziejne myszki "bo lepiej chodza". Juz nawet se nie moge nic z ftpa
sciagnac, bo oni mi wylaczaja klienta ftp i opalaja Q2.
I nawet bluzgi nie sa wstanie ich powstrzymac.
Haslo na BIOS juz mam. Teraz potrzebny mi screensaver, ktory tylko, np.
blank'uje zawartosc ekranu.

Z gory dzieki i sorki, ze to takie dlugie, ale nie mam juz na nich
sily...

--
                ADA$