Systemy Informacyjne w bankowosci

Autor: Marcin Stachowski <marys_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 20:47:20 MET DST

Jestem studentem V roku informatyki i poszukuje materialow do seminarium
Systemy Informacyjne w bankowosci. Bardzo prosze o podanie adresow pod
ktorymi mozna znalezc informacje na temat oprogramowania, sprzetu
wykorzystywanego w bankach, systemow zdalnego dostepu do uslug oferowanych
przez banki. Interesuja mnie takze informacje typu: ilu informatykow pracuje
w sredniej wielkosci banku, jakie sa ich zarobki a jakie obowiazki.

Najbardziej zalezy mi na kontakcie z ludzmi na codzien pracujacymi w banku.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Marcin Stachowski

--
marys@hades.ds.t15.pwr.wroc.pl