Odp: SB Live! Value i Avermedia TV Capture - ask?

Autor: Bogumił Czarzasty <czarzast_at_priv4.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 16:24:27 MET DST

> O ile się żnam na medyczynie to w SBLive! jest właśnie Line Out. I to dwa.
> Aż się ciśnie na usta: "Kwinto. Kto to jest?" ;o)

Właśnie w SB Live! Value jest tylko Speaker Out i coś do wyjścia drugiej
pary głośników ale to nawet nie działa a Line Out niestety nie ma , wiem że
Speaker Out to to samo co Line Out ale jak mam podłączone głośniki to bez
"rozdzielacza" który nieco psuje jakość dźwięku nie mogę podłączyć Hi-Fi ,
tylko muszę odsuwać biurko (ciężkie jak diabli) i przełączać kabelki .