Re: LG-FlatronPlus vs Philips Brilance 107

Autor: Maciej Machacz <xenes_at_ufo.ds13.agh.edu.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 18:50:05 MET DST

>Nie lubisz firmy, bo robi urzadzenia dobrze sie sprzedajace ??? A moze sa
>dobre i dlatego sie sprzedaja. Ja kupilem sobie CD i jestem zadowolony.

Moze wrzuce swoje trzy grosze.

Uwazalem ze LG produkuje nawet dosc sensowne cdromy, az sie nie nadzialem na
jeden egzemplarz.

To cos niedosc, ze grzalo sie mocniej niz kaloryfer u mnie w pokoju, to na
dodatek jak napedowi sie robilo za cieplo, gubil sicezki i nie potrafil
zrzucic porzadnie nawet jednej plytki a danymi.

P A R A N O J A

A wydawalo mi sie ze LG sa calkiem przyzwoite ... do czasu.

Maciej Machacz
xenes@ds13.agh.edu.pl

PS: A moze mialem takie [nie]szczescie ze mi cos takiego wpadlo w raczki ?