Re: Profesjonalisci w prasie :))

Autor: Padre <legzio_at_polbox.com>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 15:09:31 MET DST

Sorry, ja jestem Informatykiem i nie pisze programow.
Co ty na to...
Zajmuje sie troche inna dziedzina moim zdaniem informatyki (symulacje
komputerowe dzialania sieci teleinformatycznych).
Aczkolwiek uwazam, ze ktos, kto skonczyl kurs obslugi koputera z podstawami
worda nie powinien mienic sie informatykiem.

Pozdo.
padre.

Użytkownik TK <mail@mail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hmXP3.23465$Tk.438846@news.tpnet.pl...
> Jesli to byl informatyk, to jestem sklonny mu wybaczyc, informatyk jest od
> pisania programow.
> My czesto o tym zapominamy nazywajac zwyklych serwisantow informatykami.
Ci