Odp: Kubka niet!

Autor: Dariusz Kurtz <602495636_at_eranet.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 14:50:13 MET DST

Ja to samo miałem jakieś dwa lata temu gdy przy prenumeracie CHIP-a nie
otrzymałem obiecanej podkładki pod mysze - widocznie nabijali i nabijają
swoich klientów w słoik :(( (dla tego wiecej nie zaprenumerowałem - nie
dlatego że mi strasznie na tej podkładce zależało ale nie lubie jak ktoś
mnie robi w konia)

Użytkownik Michał Młynarczyk <michal.mlynarczyk@gorilla.com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:7upm99$a7s$1@sunsite.icm.edu.pl...